|
|
||||
|
||||
|
Dan bedoel ik niet grote games zoals World of Warcraft waar je voor moet betalen en/of downloaden, maar gewoon op sites waar misschien alleen een account voor nodig is.
Game jij online of deed je dat vroeger? Waar en welke spelletjes? Heb jij favorieten of is het puur iets dat je alleen uti verveling opzoekt? Vind je de graphics belangrijk of wil je alleen maar een spelletje dat snel laadt en uitdagend is? Barst los ![]()
|
||||
|
||||
|
Ik deed vroeger Lords of Chaos, maar ik verlies mijn interesse in dat soort spellen veel te snel. In alle spellen, for that matter. Daarom game ik überhaupt niet zoveel.
I haven't lost my mind, it's backed up on disk somewhere... Always outnumbered, never outmaneuvered. Saboteur Team #1! Don't mess with us, or your Lights go out... |
|
|
||||
|
||||
|
Bejeweled en Bubble, in alle vormen, zijn favouriet. Daarnaast game ik wel, maar niet online
. Op m'n werk omdat het niet mag natuurlijk, en thuis omdat ik liever "gewoon" Neverwinter Nights of RollerCoaster Tycoon speel die gewoon op m'n laptop staan...
Mottos: Life is all about priorities & Food is good (but better with garlic!) Spaart: De Hobbit in alle talen! Heeft 'm al in 't: Nederlands, Engels, Frans, Spaans, Portugees, Italiaans, Tsjechisch, Lets, Russisch, Servisch, Hebreeuws, Duits, Chinees, Zweeds en Noors! |
|
|
||||
|
||||
|
wow speelde ik maar de comp kan dat niet aan.. nu mollhill empire en my free farm om bezig te blijven
|
||||
|
||||
|
Iets van travian een tijd gedaan, veel te verslavend dus mee gestopt.
Later iets met een kabouter en een moestuin, maar had last van arm door werk en dat werd erger door dat spel(rsi is niet fijn, zeker een spel waar je continu op de muis aan het klikken bent) Verder kleine dingen als bubbles schieten, muizen meppen, doolhoven of puzzelspellen. En ja weerwolven natuurlijk! Heel veel weerwolven, op hyves en op weerwolven van wakkerdam het meeste |
|
|
||||
|
|
||||
|
Ik speel Farmville. Maar dat komt ook omdat ik momenteel tijd over heb, zodra ik weer ga werken zal dat wel minder worden.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik speelde ooit Kingdom of Loathing, toch wel een van de allerdroogste internet RPG´s die ik heb gekend, maar ik verlies na een tijdje altijd mijn interesse in dat soort dingen.. Het brengt je toch nooit dezelfde voldoening als een boek lezen, een liedje zingen of een tekening maken, of zoiets.
|
|
|
||||
|
|
||||
|
Ik heb verschillende spelletjes op Facebook gespeeld, waaronder Farmville, Fishville, Cafe World en Mijn Leven in de Stad, maar op het moment even niets. Ik vind het wel even prima zo, het kostte allemaal véél te veel tijd.
![]()
|
||||
|
|
||||
|
Citaat:
Ik speelde eerst ook meer spellen, heb ze allemaal geblokkeerd, vreselijk zeg ![]() |
|
|
||||
|
|
||||
|
Ik speel tegenwoordig dit spelletje!
http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4bfcd6e4c7241 Erg leuk als je er eenmaal achter bent wat je allemaal kunt en mag in het spelletje ![]()